Loop i Microsoft 365– E-learning

Microsoft Loop hjälper dig och dina kollegor att samarbeta kring mindre element. Det kan vara ett textstycke som ska formuleras, enklare uppgiftlistor, mötesanteckningar eller ett antal frågor som behöver redas ut.
Loop-komponenter används också för att hantera mötesanteckningar under Teams-möten och där integreras Loop med Planner för att hålla ordning på uppgifter som behöver följas upp. I den här kursen få du se hur du skapar sådana komponenter och hur du kan ordna dem på arbetsytor. Det finns reflektionsfrågor efter varje avsnitt och när du uppnått 80% rätt på alla frågor kan du ladda ner ditt kursintyg i pdf-format.
Avsnitt
- Introduktion till Microsoft Loop
- Loop-komponenter i Outlook och Teams
- Använda Frågor och svar
- Använda Loop-komponenter på en Whiteboard
- Hantera uppgifter med Loop
- Arbetsytor och sidor i Loop
Total längd
37 minuter film samt frågor.
Relaterat innehåll
Ett publicerat inlägg
Det här inlägget ska vara publicerat och således synas i listningen